Klager
Klager – sådan gør du
Hvis du har en klage, der vedrører Kameo eller de tjenester, vi tilbyder, kan du kontakte vores klageansvarlige, Linn Hoel Ringvoll, på linn@kameo.no. Skriv gerne “Klage” i emnefeltet. Du kan også bruge vores klageformular, som du finder nedenfor.
Hvad er en klage, og hvad bør den indeholde?
En klage er et udtryk for utilfredshed rettet mod Kameos tjenester eller håndteringen af en sag. For at lette behandlingen beder vi dig oplyse:
- reference til den investering/det lån, som klagen vedrører (fx lånenummer, navn på låntager eller projekt);
- hvad du konkret mener Kameo har gjort forkert;
- dato for de hændelser, der har ført til klagen;
- beskrivelse af det tab du mener er forårsaget af den relevante hændelse; og
- dine kontaktoplysninger
Så behandler vi din klage
Kameo følger særlige procedurer for at sikre en korrekt og retfærdig behandling af din klage:
- Klagen behandles uden nogen omkostning for dig som kunde.
- Du får en bekræftelse på modtagelsen inden for 3 arbejdsdage.
- Du har ret til en kontaktperson og information om, hvornår din klage forventes færdigbehandlet.
- Vi vurderer, om der er behov for yderligere information, ekstern rådgivning eller interne tiltag.
Alle klager dokumenteres og håndteres sikkert.
Hvis klagen ikke anses for at være berettiget, modtager du et skriftligt og begrundet svar. Dokumentation og rapportering til myndigheder sker i henhold til lovgivningen. Du kan du læse mere om vores klageprocedurer her nedenfor.
Hvis du ikke er tilfreds med vores afgørelse
Er du kunde og forbruger, og du mener, at din klage ikke er blevet håndteret korrekt hos Kameo, kan du henvende dig til Forbrugerklagenævnet. Drejer klagen sig specifikt om betalingstjenester ydet af Kameo, er det også muligt at klage til Det Finansielle Ankenævn.
Du kan også kontakte European Consumer Centres (ECC) for grænseoverskridende forbrugerklager inden for EU.
Kundeservice
Har du spørgsmål om Kameo eller de lån, vi formidler, eller oplever du problemer eller fejl med tjenesten, eller har du synspunkter eller forslag til, hvordan vi kan blive bedre? Så vil vi meget gerne høre fra dig! Kontakt os på helpdesk@kameo.dk eller ring til os på [telefonnummer].
Tilfreds
- Klager – sådan gør du
- Hvad er en klage, og hvad bør den indeholde?
- Så behandler vi din klage
- Hvis du ikke er tilfreds med vores afgørelse
- Kundeservice
